Tuesday 12 February 2019

Balm Timbang Kilo Ke?

SOALAN:

Balm Tasneem Naturel ni buat kat mana ya? Terjaga ke kebersihannya? Timbang kilo ea? Produce sendiri kat lot kedai ke?




Wow soalan, menyeramkan tau!

Takper, soalan macam ni timbul sebagai tanda concern daripada bakal pengguna produk Tasneem. Tak menjadi kesalahan untuk merasa risau dan bertanya mengenai kualiti  dan tahap keselamatan balm kami kerana kita pasti nak produk yang terjamin selamat untuk digunakan, apalagi untuk bayi dan anak-anak. Ummi sebagai ibu pun memang sentiasa berwaspada dan extra hati-hati kalau nak beli apa-apa produk untuk si jantung hati nan sorang, Maya. 



JAWAPAN UNTUK SOALAN DI ATAS IALAH:
Tidak! Balm kami bukan timbang kilo dan tidak dihasilkan di lot kedai. 


Balm Tasneem Naturel di kilangkan di kilang bertaraf GMP dan mendapat kelulusan KKM.  Setiap essential oil yang digunakan mempunyai sijil MSDS. Kilang ni sendiri ada team R&D mereka. So, memang balm kita ni diformulasi dengan resepi terbaik dari ladang oleh chemist yang bertauliah.


Cara pembuatan balm ni jugak tersusun. Ada step-step dia dan dibuat dengan penuh kasih sayang dan cermat serta sentiasa dipantau oleh pihak syarikat. Jadi, anda tak perlu ragu-ragu untuk menggunakan balm Tasneem dan semua produk Tasneem yang lain. Ummi sendiri pun gunakan untuk anak Ummi dan kami seisi keluarga. 


Oh ya, kalau nak semak kelulusan KKM kami, anda boleh semak di sini:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...