Saturday 1 December 2018

About Me

Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Salam Perkenalan.

Saya Ummi. Saya adalah seorang leader di dalam bisnes Tasneem Naturel. 

Alhamdulillah, sekarang ini berada di rank Eksekutif Leader, dan InsyaAllah akan bergelar Master Stokis pada tahun 2019. Amin. Mohon doakan yer, semoga Allah permudahkan niat saya untuk berbisnes dan berkongsi manfaat produk-produk Tasneem Naturel, dan berkongsi peluang dengan anda yang ingin jana pendapatan dengan Tasneem Naturel. 

Sehingga kita bertemu lagi dalam post yang akan datang. InsyaAllah saya akan kongsikan mengenai kehidupan harian sebagai catatan perjalanan kehidupan dan bisnes saya dan team, tentang Tasneem Naturel dan tentang parenting. Banyak lagi nak share, nantikan yer.

Oh ye, sudilah Follow blog saya ni tau. Jangan lupa tinggalkan jejak di ruangan komen agar saya dapat Follow anda semula. Salam perkenalan dan eh, saya dah jadi Blogger laaaa :) 


Oh ye kalau ada apa nak Tanya jangan malu sembang dengan. Saya ye click link dibawah 


Till then, sampai jumpa lag!
Ummi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...