Tuesday 11 December 2018

Peluang Bisnes Balm Bayi Viral No 1 di Malaysia

2018 bakal melabuhkan tirainya. 2019 bakal kita tempuhi pula. Saya pasti, ramai di antara kita khususnya kaum wanita sedang mencari peluang jana pendapatan. 

Kenapa perlu tunggu sehingga tahun 2019, sedangkan anda dah boleh mula berbisnes SEKARANG dengan produk Balm Bayi Viral No. 1 di Malaysia, bersama team saya LV Cumimaya!


Tasneem Naturel adalah syarikat yang mengeluarkan produk keperluan bayi yang berasaskan bahan natural khususnya essential oil dalam bentuk balm, mandian, roll on, dan list produk mungkin akan bertambah dari semasa ke semasa. 


Pasaran produk bayi tak pernah tepu, sebab setiap hari ada bayi dilahirkan. Dan yang lagi bestnya ialah produk kami bukan saja untuk kegunaan bayi tau, tapi boleh digunakan untuk semua peringkat usia. Walaupun untuk dos bayi, tapi masih lagi berkesan untuk semua golongan. Nampak tak, betapa besarnya pasaran dan demand produk Tasnem Naturel?

InsyaAllah, syarikat dan saya sendiri sebagai leader dalam team LV Cumimaya akan membantu dan guide dalam bisnes ini. Apa yang anda perlu berikan ialah komitment untuk sama-sama berjaya dalam bisnes ini. 

Jika anda ingin dapatkan maklumat lanjut, anda jangan segan hubungi saya.

Ummi Ellyn
Executive Leader
Tasneem Naturel


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...