Thursday 13 December 2018

7 Petua Hilangkan Batuk Bayi & Kanak-kanak

Bila bayi atau anak-anak diserang batuk, kita mesti rasa susah hati, kan? Nak bagi ubat, biasanya tak sesuai dan kurang digalakkan. Sebolehnya, kita nak cuba cara semulajadi, yang tidak memudaratkan namun berkesan.


Harini, Ummi nak share 7 petua hilangkan batuk bayi dan kanak-kanak. Semoga petua ini membantu kita dalam penjagaan si manja kesayangan. 

1. Rehat secukupnya
2. Tepuk percussion
3. Mandian lemon
4. Urutan
5. Sedut hingus
6. Jaga pemakanan

Haaa, inilah dia CF-Rub Balm Tasneem Naturel. Ia dalam bentuk balm yang diperbuat daripada bahan-bahan semuladi yang selamat berasaskan essential oil terpilih yang sesuai untuk masalah batuk pada bayi dan kanak-kanak. Sapu-sapu ajer kat bahagian hidung, dada, bahagian belakang badan, betis dan tapak kaki. Sehangat usapan ibu, InsyaAllah CF-Rub balm ni dapat bantu meredakan bukan saja batuk tau, malahan kahak, asma dan demam. 


Korang boleh klik link ni untuk dapatkan info mengenai CF-Rub Tasneem Naturel. Atau, boleh terus Whatsapp Ummi dengan tekan link Whatsapp ni untuk maklumat lanjut. 

InsyaAllah, Ummi akan bantu korang dengan konsultasi dan penerangan percuma. Takyah segan-segan tau, dan takder pun paksaan untuk beli, it's okey jika hanya nak tau dan survey dulu. Ummi sentiasa sedia berkongsi dan membantu :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...